დღეს პროექტის გეგმის შაბლონში დავასრულეთ შეფასებების ნაწილი - შეფასების დროის ჩარჩო, შეფასების მოკლე მონახაზი. შეფასების საქაღალდეში შევინახეთ არაფორმალური დაკვირვების ფორმის, თანატოლთა უკუკავშირის ფორმის და პრეზენტაციის ჩეკლისტის შაბლონები. საქაღალდეში სასწავლო პროექტის დამხმარე შევიტანეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და გადავაკეთეთ ხარაჩოდ. განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლის ნიმუშები. რას დაამატებდი დღევანდელი დღის ტრენინგიდან?
მოსწავლის მხარდაჭერა-რესურსებში ახალი შაბლონების განხილვა და საჭიროებისამებრ სასურველი შაბლონების გამოყენება ძლიერი მოსწავლეებისთვის.
ОтветитьУдалить