გავიხსენეთ განვლილი მასალა ერთ-ერთი პედაგოგის სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის მაგალითზე; წარმოვადგინეთ, თემიდან გამომდინარე, შინაარსობრივი, თემატური და ზოგადი შეკითხვები და განვიხილეთ, თუ რამდენად შეესაბამებოდა ჩვენი პროექტის შინაარსს. შემდეგ, გეგმის შაბლონიდან ვიმუშავეთ შეფასების ნაწილზე, კერძოდ, პროექტის დასაწყისში შეფასების მეთოდებზე. განვიხილეთ და შევავსეთ "ვ. მ-ვ, ვ" სქემა. ავღწერეთ სასწავლო პროცედურები სწორედ ამ სქემის ჩათვლით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий